Fem en fredag v. 18: humör

Kör fem en fredag (på en lördag) den här veckan för även om tid är något som är begränsat just nu så är mitt humör inte det nu när hormonerna är tillbaka i sin vanliga månliga cykel..

1. Vad gör dig kreativ?

Låter helt knäppt men att strukturera upp och planera stökiga saker ger mig ett lugn och jag kan därför bli väldigt kreativ för att uppnå det. Annars rent generellt: att få uttrycka mig skriftligt.
2. Vad gör dig fnissig?

Att se fram emot något och stå där på morgonen bubblande att förväntan.
3. När blir du tävlingsinriktad?

Ofta, men inte lika ofta som förut. Jag vet hur underbart det kan kännas att vinna, speciellt som lag, från min volleybolltid. Men idag vet jag också så mycket mer än jag visste då.

Länge sedan nu. Hade nog inte kommit lika högt i dag, hade nog gjort ont också..
4. Hur vet man att du inte vill bli störd?

Det vet man. Jag går nämligen helt in i mig själv när jag är riktigt fokuserad på något. Då kan nästan vad som helst hända utan att jag registrerar det.
5. Om du är en pratsam person, vad gör dig tyst? Om du är en tyst person, vad gör dig pratsam?

Generellt är jag en tyst person men kan älska att prata om jag är är runt nära vänner och familj. Saker jag brinner kan också få mig att prata.

En reaktion på ”Fem en fredag v. 18: humör

  1. Pingback: Fem en fredag v.19: Förflyttning - elisamatilda.se

Lämna en kommentar