Fem en fredag v. 14: Intryck

Fredag igen, i morse tänkte jag att det var otroligt att det redan var mars.. Kom sedan på att vi är inne i april och visste inte om jag skulle få panik eller glädjas åt att det faktiskt är vår nu. Hur som helst kommer fem en fredag nu:

  1. Vad är svårt att tro om dig genom att bara titta på dig?
  2. Vilket första intryck brukar du oftast få av någon?
  3. Vilket första intryck tror du folk får av dig?
  4. Vad har du sett mest av under veckan?
  5. Vilken påverkan tror du att du har på folk runt omkring dig?

Vad är svårt att tro om dig genom att bara titta på dig?

Man kan såklart inte veta allt om en människa genom att bara titta på henne men jag tror att de flesta som lär känna mig inte stöter på alltför många överraskningar. Jag vet vem jag är och bär mig själv utefter det. Att jag gjorde lumpen efter gymnasiet kanske är det som förvånar flest, är väl inte direkt biffig och så är jag ju tjej..

Vilket första intryck brukar du oftast få av någon?

Första möten med andra har en tendens att bestå av rätt mycket kallprat men jag har lätt att känna av andra och tycker ändå att varje möte med en annan människa är unikt.

Vilket första intryck tror du att folk får av dig?

Jordnära, lite tillbakadragen och avvaktande, rätt okomplicerad och glad. Och i så fall har de rätt, allt det där är ju delar av den jag är.

Vad har du sett mest av under veckan?

Hemmets fyra väggar. Oliver kräktes i helgen så blev en vecka med båda barnen hemma. När de leker tillsammans är de sötast i världen, när det motsatta händer är det inte lika kul.

Vilken påverkan tror du att du har på folk runt omkring dig?

Jag har inte världens största nätverk men de människor som jag omger mig med betyder allt för mig och jag hoppas och tror att jag påverkar deras liv på ett positivt sätt.

3 reaktioner på ”Fem en fredag v. 14: Intryck

  1. Hej, du ser så snäll och söt ut så du kan nog inte göra en fluga förnär! Det är inte så lätt att svara på alla frågor, men du verkar ha stenkoll! Trevlig helg

    Gilla

  2. Pingback: Fem en fredag v.15: Nostalgi - elisamatilda.se

Lämna en kommentar